Reklamace, výměna nebo vrácení zboží

 Na této stránce můžete reklamovat zboží se závadou, reklamovat Vaši objednávku, požádat o výměnu nebo vrácení zboží. Reklamace nebo vrácení zboží se řídí našimi obchodními podmínkami. V případě vrácení nebo výměny zboží se ujistěte, že je zboží kompletní, v původním obalu a nepoškozené. Reklamovat zboží, které bylo použito (například tetovací barvy) není až na vyjímky možné. V případě nejasností Vás budeme kontaktovat. Při nákupu na IČO není možné zboží vracet v rámci 14ti denní lhůty, kontaktujte nás telefonicky nebo mailem o návrh řešení. 

Při výměně nebo vrácení zboží je nutné vrátit nepoškozené zboží, bez známek užívání, v původním nepoškozeném obalu.
 

Vracené zboží řádně zabalte do papírové krabice a odneste jej do Vámi zvoleného výdejního místa nebo si objednejte k Vám na adresu kurýra. Pokud zboží nebude řádně zabaleno, bude Vám reklamace zamítnuta. Jakmile se balíček vrátí k nám, zkontrolujeme jej a do 14 pracovních dnů Vám buď vrátíme peníze zpět na účet, nebo zašleme požadovaný nový produkt.