Reklamace, výměna nebo vrácení zboží
Na této stránce můžete reklamovat vadné zboží, zpochybnit objednávku, požádat o výměnu nebo vrácení zboží. Na reklamace nebo vracení zboží se vztahují naše všeobecné obchodní podmínky. Pokud zboží vracíte nebo vyměňujete, ujistěte se, že je zboží kompletní, v původním obalu a nepoškozené. Až na výjimky není možná reklamace použitého zboží (např. tetovací barvy). Z hygienických důvodů není možné vrátit do 14ti dní piercingové nástroje a šperky. V případě nejasností Vás budeme kontaktovat. Pokud nakupujete na IČO, není možné zboží vrátit ve 14 denní zákonné lhůtě, kontaktujte nás prosím telefonicky nebo emailem pro návrh řešení. V případě reklamace tetovacích strojků je nutné vyrobit fotodokumentaci nebo video pro konzultaci s výrobcem. V případě závady způsobené například pádem vám může výrobce odepřít záruční opravy.
Při výměně nebo vrácení zboží je nutné vrátit nepoškozené zboží bez známek používání v nepoškozeném původním obalu.
Vrácené zboží řádně zabalte do papírové krabice a odvezte na vámi zvolené místo doručení nebo si objednejte kurýra na vaši adresu. Pokud zboží nebude řádně zabaleno, bude vaše reklamace zamítnuta. Jakmile balíček obdržíme, zkontrolujeme jej a do 14 pracovních dnů buď vrátíme peníze na váš účet, nebo vám zašleme požadovaný nový produkt. Pokud je doprava objednána přes nás, bude tato doprava zákazníkovi fakturována, pokud nedojde k oprávněné reklamaci. Cena zpětné dopravy je 100,-Kč. V případě tetovacích strojků je nutné jejich přezkoušení a dezinfekce. V tom případě může být účtován poplatek 500Kč. V případě poškození původního obalu, poškození pečetí bude vrácená částka ekvivaletně ponížena.
V případě reklamace strojků FK IRONS a Microbeau doporučujeme pro nejrychlejší vyřízení kontaktovat rovnou výrobce, který Vám zašle vratný lístek na bezplatnou dopravu do servisu a po opravě pošle strojek rovnou k Vám.